Sinds 2002 helpen wij onze relaties met de beste adviezen op maat. We doen dat persoonlijk en altijd rekening houdend met jouw eigen specifieke situatie. Die is namelijk nooit hetzelfde. Iedereen is anders.
We doen dat op verschillende manieren, zo kun je altijd bij ons terecht wanneer jij met een vraag zit. Maar veel van onze klanten zijn heel tevreden met de optie om dat in een abonnement te kunnen doen. Zo regelen we op regelmatige basis de zaken voor jou en weet jij steeds waar je aan toe bent.
Het beheer- en onderhoudsabonnement zorgt ervoor dat je ook bij veranderende situaties toch altijd helemaal up to date blijft met je financiële zaken. Je krijgt je eigen Persoonlijk Financieel Totaalplan. Alle financiële producten en diensten steeds optimaal voor jouw situatie en rekening houdend met je persoonlijke wensen en doelen.
Super handig en altijd super compleet!
Want niet iedereen heeft behoefte aan precies dezelfde dienstverlening. Daarom hebben wij onze service samengevat in verschillende abonnementsvormen. Je kiest het abonnement voor de dienst dat bij jou past. De aard van het abonnement is afhankelijk van jouw wensen, behoeftes en mogelijkheden. De kosten zijn afhankelijk van wat je kiest in het abonnement. Alles op maat en altijd persoonlijk.
Een huis kopen is niet alleen leuk, maar ook erg spannend. Kun je dat mooie huis waar je oog op gevallen is wel betalen? Hoe zit het met de hypotheek? Hoe zorg je ervoor dat je na de aankoop van je nieuwe woning er ook zonder financiële zorgen kunt wonen? Onze koopwoningservice begeleid je bij de aankoop van je nieuwe huis, zodat je goed voorbereid en vol zelfvertrouwen de juiste keuzes maakt.
Bij onze abonnementen bieden wij je de mogelijkheid om gebruik te maken van onze ‘aanvullende service en dienstverlening’. Dit houdt onder meer het volgende in:
Door onze voortdurende, integrale en dynamische aanpak hoeft het wiel niet telkens opnieuw uitgevonden te worden. Je hoeft hierdoor niet opnieuw kosten te maken voor de processtappen ‘inventarisatie’, ‘analyse’ en ‘advies’.
Onze maatschappij verandert en we komen opnieuw voor nieuwe uitdagingen te staan. De laatste tijd horen wij steeds vaker dat de verzorgingsstaat Nederland moet veranderen. Je kent wellicht de kreet “van verzorgingsstaat naar participatiemaatschappij”.
De verzorgingsstaat zoals wij die kennen, is mede door de toenemende vergrijzing onbetaalbaar geworden. De verzorging door de overheid van de wieg tot het graf is voorbij. Het kabinet trekt zich steeds verder terug en er wordt een groter beroep gedaan op de eigen verantwoordelijkheid van de burger.
Niet alleen de overheid moet bezuinigen en efficiënter werken. Ook bij andere instanties is dat het geval. Denk bijvoorbeeld aan de banken die steeds meer inloopbalies sluiten. Deze versobering van dienstverlening zorgt ervoor dat je steeds moeilijker met jouw vragen of problemen ergens terecht kunt. Vaak kan dat enkel via de zogenaamde moderne media (internet, e-mail, call center etc.). Een persoonlijk gesprek is meestal niet eens meer mogelijk. Wij houden daar niet zo van. Wij houden van een persoonlijk gesprek en ontvangen onze klanten van harte bij ons op kantoor.
Bij familiekantoor kan je dan ook altijd terecht voor een persoonlijk gesprek.